Välkommen till Fråga oss!
Här kan du se svaren på de vanligaste frågorna som kommer in till oss. Ställ gärna en egen fråga om du inte hittar det du söker.
Det här är ett forum för allmänna frågor och inläggen kan bli publicerade. Ring eller skicka ett e-postmeddelande istället om det är en personlig fråga.
Kontaktuppgifter till Euro Accident
Vi på Euro Accident vill bidra till en trygg och frisk värld. Vårt fokus ligger på att erbjuda försäkringar i toppklass som bidrar till att företag har trygga och friska medarbetare som kan arbeta och må bra medan de gör det.
När medarbetarna mår bra går företaget bra. Vi kallar det Hållbara medarbetare. Den finaste och mest värdefulla tillgången ett företag kan ha.
Våra kunder är företag som tecknar våra olika försäkringar för sina medarbetare genom försäkringsförmedlare och partners.
Om du inte redan har en etablerad kontakt med en förmedlare så kan du hitta en på hemsidan för förmedlarnas branschorganisation SFM
Tack för din fråga.
För att ändra betalsätt till e-faktura behöver du ansöka om e-faktura via din internetbank. När vi sedan får in ansökan från banken till oss om e-faktura, tar vi bort ditt autogiro.
Med vänlig hälsning
... i så fall bra om ni berättar det.
Tack för din fråga.
Vilket betalsätt som fungerar beror på vilken typ av försäkring du har.
Autogiro och e-faktura går endast att välja på privata försäkringar.
Om du har en försäkring genom ett företag är alternativet pdf-faktura via e-post.
Med vänlig hälsning
Hur anmäler jag att jag vill ha faktura via e-post ?
Tack för din fråga.
Skicka ett e-postmeddelande till info@euroaccident.com för vidare hjälp.
Bästa hälsningar