Behöver man identifiera sig med Mobilt BankID när man ringer till Euro Accident?

Nej, det är inget krav att identifiera sig med bank-id när man ringer till oss.

Ringer du till kundservice är det inget krav att identifiera dig med Mobilt BankID såvida du inte vill avsluta din försäkring eller göra ändringar i ditt föräskringsskydd.

Oavsett om du identifierar dig eller inte kommer du att bli framkopplad, alternativt få möjlighet att välja callback om det är kö. (tex. på skadeavdelningar samt till våra sjuksköterskor). Våra öppettider.

Ringer du till våra skadeavdelningar blir du erbjuden att verifiera dig med Mobilt BankID om du knappar in ditt personnummer. Identifieringen är endast giltig för det aktuella samtalet. När samtalet avslutas så upphör den att gälla.

Om du inte väljer att identifiera dig med Mobilt BankID kommer en ny möjlighet till det när du blir framkopplad.
Euro Accident (Uppdaterad )

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan komma att ses av alla men din e-postadress visas aldrig publikt.