Ersätts patientavgifter för digital vård om man har Sjukvårdsförsäkringen PrivatAccess?

Ja, de ersätts upp till högkostnadsskyddet om besvären omfattas av villkoren i Sjukvårdsförsäkringen PrivatAccess och om aktuell digital vårdgivare har ett offentligvårdsavtal.

Här kan du läsa mer om vad högkostnadsskyddet innebär.

Gör så här för att söka ersättning:
1. Ta en bild på kvittot och skicka in det via Euro Accidents app. OBS! Gäller endast om du redan har ett registrerat ärende avseende det aktuella besväret.

2. För ersättning upp till respektive högkostnadsskydd ring: 0771 - 10 50 14. Telefonlinjen är öppen måndag till fredag 8.00–16.30.

I samband med helgdag kan vi ha avvikande öppettider. På euroaccident.se hittar du våra aktuella öppettider.

Bästa hälsningar
Euro Accident Rapportera olämpligt innehåll

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan komma att ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.