Till senaste kommentaren

Har gått över till Euro Accident, vad händer med mina pågående ärenden?

Hejsan, har haft sjukvårdsförsäkring i annat försäkringsbolag via min anställning. Vi går nu över till Euro Accident. Jag har en PrivatAccess silver. Vad händer med mina pågående ärenden? Kan jag fortsatt hjälp hos er ? Vart ringer jag i så fall...

Hälsningar från Ann-Charlotte

Ann-Charlotte Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Ann-Charlotte

    Tack för dina frågor och välkommen till oss!

    Euro Accident ersätter fortsatt vårdbehov för skador som anmälts till, godkänts och reglerats av ditt tidigare försäkringsbolag om man har vår Sjukvårdsförsäkring PrivatAccess. En förutsättning för ersättning är att vårdbehovet omfattas av Euro Accidents gällande försäkringsvillkor.

    Det kan hända att du blir bokad till en annan vårdgivare än tidigare. Vi bokar till de vårdgivare som är prioriterade och ingår i vårt vårdgivarnätverk.

    Ring till Euro Accidents Medicinska Kundcenter på telefonnummer: 0771–10 50 10 om du vill ha rådgivning av en sjuksköterska eller vill boka vård.

    Telefonlinjen är öppen helgfri måndag till torsdag 8.00–16.30 samt helgfri fredag 8.00–16.00.

    Med vänlig hälsning
    Helene Medicinskt Kundcenter

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan komma att ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.