Hur öppnar jag ett ärende för mitt barn och medförsäkrad familjemedlem? Via appen?
Hej!
Tack för din fråga.
Medförsäkrade och barn under 18 år kan inte söka vård via vår app. Är man över 18 år så behöver man själv ringa in till oss. För att öppna ett ärende hos oss för barn under 18 år behöver du som förälder ringa in till antingen en skadereglerare eller sjuksköterska.
Vid behov av planerad vårdbokning och vårdrådgivning ringer man till oss på telefonnummer 0771–10 50 10. Man får då prata med en sjuksköterska.
Önskar du öppna ett ärende för att få ersättning för utlägg inom offentlig vård kan du ringa våra skadereglerare på telefonnummer 0771-10 50 14.
Våra öppettider
Du är alltid välkommen att kontakta Fråga oss vid fler frågor!
Med vänlig hälsning
Tack för din fråga.
Medförsäkrade och barn under 18 år kan inte söka vård via vår app. Är man över 18 år så behöver man själv ringa in till oss. För att öppna ett ärende hos oss för barn under 18 år behöver du som förälder ringa in till antingen en skadereglerare eller sjuksköterska.
Vid behov av planerad vårdbokning och vårdrådgivning ringer man till oss på telefonnummer 0771–10 50 10. Man får då prata med en sjuksköterska.
Önskar du öppna ett ärende för att få ersättning för utlägg inom offentlig vård kan du ringa våra skadereglerare på telefonnummer 0771-10 50 14.
Våra öppettider
Du är alltid välkommen att kontakta Fråga oss vid fler frågor!
Med vänlig hälsning
Följ inlägget
0
följare
Borttagen kommentar