Till senaste kommentaren

Jag har en Sjuk- och Olycksfallsförsäkring och väntar på svar från er. När hör ni av er?

Hej, Jag har en Sjuk- och Olycksfallsförsäkring och väntar på svar från er. Vad är status på mitt ärende?

Carina Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Carina!

    Tack för att du kontaktar Fråga oss!

    Har du inte blivit kontaktat antingen via e-post, telefon eller per post beror det på att vi inte är klara med ärendet eller med det insända anspråket. Det är vårt ansvar att återkomma till dig ifall ett beslut har tagits.

    Hör gärna av dig om du har fler funderingar.
    Med önskan om en fin dag!
    Helene Medicinskt Kundcenter
  • Hej

    Jag har anmält en skada 191216 och ännu ej hört från er. Vad händer???

    Vänligen Michael
    Michael
  • Hej Michael!

    Tack för att du kontaktar Fråga oss!

    Har du inte blivit kontaktat antingen via e-post, telefon eller per post beror det på att vi inte är klara med ärendet eller med det insända anspråket. Det är vårt ansvar att återkomma till dig ifall ett beslut har tagits.

    Hör gärna av dig om du har fler funderingar.
    Med vänlig hälsning
    Anna Maria Mäklarsupport
  • Hej!
    Vad är förväntad svarstid innan man får tid hos läkare? Blev informerad innan jag blev medlem att man ska få tid samma dag, stämmer det?
    Tack!
    Anders
  • Godmorgon Anders!

    Tack för din fråga.

    Vi behöver veta lite mer om ditt specifika skadeärende för att kunna svara på din fråga.

    Det bästa i detta läget är att du ringer vårt Medicinska Kundcenter på telefonnummer: 077 - 110 50 10.

    Det är öppet helgfri måndag – torsdag mellan kl. 8:00 och 16:30 samt helgfri fredag mellan kl. 8:00 och 16:00.

    Med vänlig hälsning

    Helene Medicinskt Kundcenter

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.