Till senaste kommentaren

Jag har varit i kontakt med er E-vårdstjänst och vill göra ett återbesök, hur gör jag?

Hej, jag har varit i kontakt med er E-vårdstjänst och fick sedan en remiss till en ortopedläkare här i Stockholm. Jag var där för en månad sedan. Nu har jag blivit rejält sämre. Vad gör jag nu? Ska jag ta ny kontakt med E-vårdstjänsten eller ska jag ringa till den klinik som jag var hos? Jag har sjukvårdsförsäkringen PrivatAccess.

Kommentarer

  • Hej Rama,

    Tack för att du kontaktar Fråga oss!

    Om det inte är akuta besvär och om du vill ha fortsatt hjälp genom sjukvårdsförsäkringen så ska du ringa till Euro Accidents Medicinska Kundcenter för bedömning. Telefonnumret är: 0771 - 10 50 10.

    Linjen är öppen helgfri måndag – torsdag 8.00–16.30 samt helgfri fredag 8.00–16.00.

    Bästa hälsningar
    Helene Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan komma att ses av alla men din e-postadress visas aldrig publikt.