Jag vill köpa en av era försäkringar. Hur kan jag få reda på vad andra tycker om er?


Under 2023 valde närmare 20 000 kunder, förmedlare och samarbetspartners att betygsätta den service vi ger via telefon och resultatet talar sitt tydliga språk: över nio av tio upplever en generell nöjdhet efter sitt samtal med oss, anser att vi har stor kunskap inom vårt område och att vi har ett högt engagemang.

Läs gärna mer om undersökningen här på vår hemsida.

Nio år i rad har vi tagit hem utmärkelsen "Förmedlarnas val" i undersökningsföretaget Origo Groups årliga undersökning. Läs pressmeddelandet från Origo Group

Euro Accident tar för femte året i rad emot utmärkelsen som "Årets förmedlardisk" av både förmedlare och administratörer i Svenska försäkringsförmedlares förening, SFM samt av Brilliant Future. Vi tilldelas även priset "Årets försäkringsprodukt 2023, sjukvårdsförsäkring" för fjärde året i rad. Läs mer i pressmeddelandet från Brilliant Future.

Vi försöker tillmötesgå alla kunder, men ibland behöver vi exempelvis neka ersättning då en viss åkomma inte täcks av vårt villkor. Tänk därför på att läsa villkoret innan du tecknar en försäkring så att du får den produkt som du eftersöker.

För att teckna en försäkring hos Euro Accident behöver du vända dig till en försäkringsförmedlare eftersom vi inte har någon direktförsäljning hos oss. Vi har alltid en opartisk försäkringsförmedlare inkopplad som mellanhand som tar ett stort ansvar för att du väljer rätt produkter och till rätt priser. Du kan hitta en försäkringsförmedlare här. Välj Liv i rutan "Typ av försäkring".

Ställ gärna frågor till din försäkringsförmedlare om det är något som är oklart. Det går även bra att kontakta vår Kundservice på e-post: info@euroaccident.com eller på telefonnummer: 077–440 00 10. Våra öppettider.

Varmt välkommen till Euro Accident! 😍
Euro Accident (Uppdaterad )

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan komma att ses av alla men din e-postadress visas aldrig publikt.