Till senaste kommentaren

Jag har ingen inloggning kvar, var skickar jag mitt kvitto?

Var skickar jag kvitto för utlägg efter utgången försäkring då efterskyddet fortfarande gäller? Har ingen inloggning kvar längre.

Kommentarer

  • Hejsan!

    Tack för din fråga.

    Om ersättning lämnas enligt villkor kan du begära ersättning av oss något av följande två sätt:

    1. Skicka en kopia av kvittot till: Euro Accident Livförsäkring AB, Bäckgatan 16, 352 31 VÄXJÖ

    2. Via telefon. Ring på telefonnummer: 0771–10 50 14, om det gäller mindre anspråk. På euroaccident.se hittar du våra aktuella öppettider.

    Bästa hälsningar
    Karin Medicinskt Kundcenter
  • Hej. Har gjort utlägg för psykolog som jag blivit remitterad av från er. Vart skickar jag kopior på de utlägg jag haft, för att få ersättning av dessa från er.

     Mvh Johanna
  • Hej Johanna,

    Tack för din fråga.

    Du kan begära ersättning av oss något av följande tre sätt:
    • Ta en bild på kvittot och skicka det via Euro Accidents app.
    • Ring på telefonnumret: 0771–10 50 14. 
    • Sammanställ och sänd per post till: Euro Accident, PrivatAccess, Bäckgatan 16, 352 31 Växjö
    Bästa hälsningar
    Helene Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan komma att ses av alla men din e-postadress visas aldrig publikt.