Till senaste kommentaren

Påverkar coronaviruset er service?

Inverkar coronaviruset på er service när det gäller sjukvårdsförsäkringen PrivatAccess?
Euro Accident Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Med vår sjukvårdsförsäkring PrivatAccess får man precis som vanligt rådgivning, behandling och operation i privat regi.

    I dagsläget kan dock operationer påverkas i viss omfattning och bli uppskjutna på grund av covid-19.

    Tillgängligheten hos våra kliniker är fortsatt god, då de i stort sett är öppna som vanligt.

    Flera av våra kliniker har nu även möjlighet att erbjuda vårdbesök som telefon- eller videosamtal istället för fysiska besök.

    Ring vårt Medicinska Kundcenter på telefonnummer: 0771 - 10 50 10 om du vill ändra från fysiskt läkarbesök, sjukgymnastbesök eller psykologbesök till ett telefon- eller videosamtal.

    Linjen är öppen helgfri måndag till torsdag mellan klockan 8.00 och 16.30. Helgfri fredag mellan klockan 8.00 och 16.00.

    Tänk på att sjukvårdsförsäkringen PrivatAccess inte omfattar vård vid sjukdomen covid-19. Det gäller samtliga varianter av Privat Access, det vill säga PrivatAccess Brons, PrivatAccess Silver och PrivatAccess Guld.

    Vi kan inte heller erbjuda provtagning för det nya coronaviruset. Däremot kan vi förmedla kontakt med klinik som utför provtagning. Kostnaden för provtagningen bekostas dock inte av Euro Accident. Läs mer här.

    För vård i samband med covid-19 hänvisar vi till den offentliga vården.

    Vårt råd är att söka information om coronaviruset och covid-19 på Folkhälsomyndighetens hemsida .


    Bästa hälsningar
    Euro Accident
    (Uppdaterad ) Rapportera olämpligt innehåll

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.