Till senaste kommentaren

Jag har inte fått in min ersättning, varför?

Jag skulle fått min utbetalning igår men fortfarande har jag inte fått in någon ersättning. Varför?

Kommentarer

  • Hejsan,

    Tack för att du hör av dig!

    För att vi ska kunna svara på din fråga behöver vi veta vilken försäkring du har hos oss. Om du inte vet vad den heter kan du Logga in på Mina sidor  på vår hemsida och hitta informationen där.

    På återhörande!

    Bästa hälsningar
    Helene Kundservice
  • Sjuk plan tror jag den heter
  • Tack för snabbt svar. Vi återkommer snart!
    Helene Kundservice
  • Hej,

    Tack för din fråga.

    Vi utbetalar månadsvis runt den 20:e varje månad och sen tar det ett par bankdagar. Så vi brukar alltid säga att runt den 23:e har du pengarna på kontot.

    Hör av dig om du av fler frågor eller funderingar.

    Ring eller mejla oss på 0771-10 50 16 samt plansjuk@euroaccident.com

    Observera att e-post inte är ett säkert sätt att skicka information och att risk för att obehöriga tar del av meddelandet finns. Om du vill vara säker på att ditt meddelande inte kan läsas av obehöriga kan du kontakta oss på telefon istället.

    Med vänlig hälsning
    Lina Skadereglering
  • Alltid annars har de kommit den 20e eller 21 på morgonen..., Men kanske bara varit tillfälligheter. Sålänge pengarna är på väg så hjälper det sinnesron.
  • Hej,

    Ja det är mycket möjligt att så är fallet någon gång tidigare.

    Vad skönt att du fick sinnesro.

    Tveka inte att höra av dig om du har fler funderingar eller frågor så finns vi här.

    Ha en fin dag
    Lina Skadereglering

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan komma att ses av alla men din e-postadress visas aldrig publikt.