Till senaste kommentaren

Vad ingår i min Sjukvårdsförsäkring PrivatAccess silver?

Hej! Hur vet jag vad som ingår i min försäkring? Har privataccess silver. Är familjen med försäkrad? Varför hittar jag inget telefonnummer till er direkt?
Lena

Kommentarer

  • Hej Lena!

    Tack för dina frågor.

    Generella försäkringsvillkor finns på vår hemsida under Blanketter & Dokument. 

    Observera dock att det är ett generell information. Vad som gäller specifikt för din del finns att läsa i ditt villkor. Om du inte har det till hands kan du skicka ett e-postmeddelande till info@euroaccident.com så skickas villkoret till dig.

    Observera att e-post inte är ett säkert sätt att skicka information och att risk för att obehöriga tar del av meddelandet finns. Om du vill vara säker på att ditt meddelande inte kan läsas av obehöriga kan du kontakta oss på Kundservice på telefonnummer 077- 440 00 10 eller skicka dina uppgifter per post till Euro Accident Livförsäkring AB, Kundservice, Bäckgatan 16, 352 31 Växjö.


    Ring på telefonnummer: 0771–10 50 14 så får du svar på din fråga om dina familjemedlemmar är medförsäkrade. Våra öppettider.


    Om du har besvär som inte är akuta kan du anmäla ett nytt ärende via Euro Accidents app.

    Läs på vår hemsida hur du söker vård via appen. Där kan du även titta på en film (1:42 minuter) om hur det funkar.

    Ring på: 0771–10 50 10 om du inte vill använda vår app. Våra öppettider.

    Är dina besvär akuta så behöver du vända dig till akut vård. Akutvård ingår inte i Sjukvårdsförsäkring PrivatAccess, förutom att vi i många fall kan ersätta patientavgifter i offentlig vård upp till högkostnadsskyddet..

    Med vänlig hälsning

    Helene Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan komma att ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.