Kan jag ringa för min sons del?

Hej, Min son har skadat sig vid en fotbollsmatch. Kan jag ringa till er för hans del? Vi har sjukvårdsförsäkringen PrivatAccess Barn.

Kommentarer

  • Hej Nasrin,

    Tack för din fråga.

    Du som mamma kan bara ringa för din sons del om han är under 18 år. Är han över 18 år behöver han ringa själva på grund av sekretessen.

    Vänliga hälsningar
    Helene Kundservice
  • Hej! Jag har en försäkring via mitt företag (Atrium Ljungberg AB) och vill veta om försäkringen gäller även min dotter.

    Roger
  • Hej Roger!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Nej, jag kan inte se att du har en separat barnförsäkring kopplad till din Sjukvårdsförsäkring PrivatAccess.

    Om du i dagarna har tecknat en barnförsäkring, kan det hända att vi inte har fått in den informationen i vårt system. Ring i så fall på telefonnummer: 0771 - 10 50 14 så får du svar direkt.

    Telefonlinjen är öppen helgfri måndag till fredag 8.00 - 16.30.

    Med vänlig hälsning
    Helene Kundservice
  • Jag gjorde en rapportering om ärrende till Doktor24 via er hemsida men jag får ingen bekräftelse eller mail eller ärende i Euroaccdent appen?
    "tillbaka till startsidan" på Doktor24 händer inget om jag trycker på heller.

    Johan
  • Hej!

    Tack för att du kontaktar oss på Fråga oss!

    Gick du via Euro Accidents app eller hemsida när du registrerade ett ärende hos Doktor24? Om du fick ett utlåtande att ärendet skulle skickas vidare till Euro Accident kommer vi att kontakta dig inom några dagar. Annars rekommenderar vi dig att följa den rekommendation som gavs av Doktor24.

    Doktor24 är en extern samarbetspartner till oss och därför ges ingen bekräftelse från oss. Ärendet kommer att synas i Euro Accidents app så snart det är handlagt av oss.

    Vid vidare frågor är du välkommen att kontakta oss på telefonnummer 0771 10 50 10, vi kan då kontrollera direkt om ett ärende inkommit från Doktor24.

    Med Vänlig Hälsning

    Andréa Medicinskt Kundcenter
  • Via er hemsida.
    Jag skulle få bekräftelso om tid för besök vilket inte har kommit.
    Johan
  • Hej

    Var det tid för onlinebesök via Doktor24 du skulle få bekräftelse? I så fall rekommenderar jag dig att maila till kundtjanst@doktor24.se för vidare hjälp.

    Om Doktor24 har uppgett att remiss har skickats till Euro Accident så kommer vi att kontakta dig inom några dagar.

    Med vänlig hälsning
    Andréa Medicinskt Kundcenter
  • Men jag ser inga spår av detta från vare sig doktor24 eller i er app förrän inom några dagar?
    Johan
  • Hej

    Om Doktor24 planerar ett onlinebesök ska detta ske inom några timmar, om remiss har skickats till oss sker återkoppling inom några dagar.

    Jag rekommenderar dig att kontakta oss på telefonnummer 0771 10 50 10 för snabbare hjälp. Vi kan då se om det kommit in något från Doktor24 till oss alternativt hjälpa dig över telefon. Då vi inte har några uppgifter om dig kan jag inte kontrollera om det inkommit något.
    Andréa Medicinskt Kundcenter

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan komma att ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.