Till senaste kommentaren

Jag har inte fått information om min läkartid, när kommer den?

Hej! Jag har fått en läkartid på måndag 15/11. Vid bokningen sades det att jag skulle få ett mejl med mer info. Har inte fått ännu. Hur nära inpå besöket kommer det?

Kommentarer

  • Hejsan,

    Vad bra att du hör av dig.

    Informationen kommer direkt efter bokningen, som e-post och sms. Har du inte fått något så kan det bero på att funktionen för sms- och e-postnotiser är avslagen. Den kan du sätta på i appen.

    Om du inte har vår app behöver du ringa till oss för att få information om din läkartid den 15/11. Ring på telefonnummer: 0771-10 50 14. Våra öppettider.

    1. För att slå på funktionen för sms- och e-postnotiser går du till huvudmenyn i appen och tittar längst ner på Se min profil. Se bilden nedan:


     


    2. Gå in på Inställningar och slå på knappen för sms och e-postnotiser. Se bilden nedan:




    3. Oavsett om du har funktionen påslagen eller ej så kan du alltid se information om dina bokningar i appen under rubriken Se mina besök. Se bilden nedan:




    Med vänlig hälsning
    Helene Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan komma att ses av alla men din e-postadress visas aldrig publikt.