Jag har inte fått information om min bokning, när kommer den?
Hej! Jag har fått en läkartid på måndag 15/11. Vid bokningen sades det att jag skulle få ett mejl med mer info. Har inte fått ännu. Hur nära inpå besöket kommer det?
Följ inlägget
1
följare
Hej Inger,
Vad bra att du hör av dig.
Informationen kommer direkt efter bokningen, som e-post och sms. Har du inte fått något så kan det bero på att funktionen för sms- och e-postnotiser är avslagen. Den kan du sätta på i appen.
För att slå på den går du till huvudmenyn i appen och tittar längst ner på Se min profil (se Bild 1 nedan). Gå in på Inställningar och slå på knappen för sms och e-postnotiser (se Bild 2 nedan).
Oavsett om du har funktionen påslagen eller ej så kan du alltid se information om dina bokningar i appen under rubriken Se mina besök (se Bild 3 nedan).
Om du inte har vår app behöver du ringa till oss för att få information om din läkartid den 15/11. Ring på telefonnummer: 0771-10 50 14. På euroaccident.se hittar du våra aktuella öppettider.
Bild 1:
Bild 2:
Bild 3:
Med vänlig hälsning