Till senaste kommentaren

Jag har inte fått information om min bokning, när kommer den?

Hej! Jag har fått en läkartid på måndag 15/11. Vid bokningen sades det att jag skulle få ett mejl med mer info. Har inte fått ännu. Hur nära inpå besöket kommer det?

Kommentarer

  • Hej Inger,

    Vad bra att du hör av dig.

    Informationen kommer direkt efter bokningen, som e-post och sms. Har du inte fått något så kan det bero på att funktionen för sms- och e-postnotiser är avslagen. Den kan du sätta på i appen.

    För att slå på den går du till huvudmenyn i appen och tittar längst ner på Se min profil (se Bild 1 nedan). Gå in på Inställningar och slå på knappen för sms och e-postnotiser (se Bild 2 nedan). 


    Oavsett om du har funktionen påslagen eller ej så kan du alltid se information om dina bokningar i appen under rubriken Se mina besök (se Bild 3 nedan).


    Om du inte har vår app behöver du ringa till oss för att få information om din läkartid den 15/11. Ring på telefonnummer: 0771-10 50 14.  På euroaccident.se hittar du våra aktuella öppettider.


    Bild 1:




    Bild 2:




    Bild 3:



    Med vänlig hälsning
    Helene Medicinskt Kundcenter

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan komma att ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.