Det fungerar inte att använda appen. Vad gör jag för att komma vidare?


Starta om din telefon samt installera den senaste appversionen.

Om det fortfarande inte funkar är vi tacksamma om du har möjlighet att svara på följande frågor. Det ger oss den information vi behöver för att vi ska kunna felsöka appen och åtgärda eventuella fel.
  1. Vilken enhet och modell använder du? (iPhone12, Samsung S10 etc).
  2. Vilket operativsystem är installerat på telefonen? (iOS, kan även kallas programversion som finns under inställningar. Ex 14.4.2 på iPhone). 
  3. Har du startat om din smartphone under senaste veckan?
  4. Vilken appversion är nerladdad/installerad? Information finns i mobilappen under ”Se min profil” och sen "Version".
  5. Beskriv händelseförlopp stegvis (1. Jag tryckte på betala självrisk i huvudmenyn, 2. Jag valde betala etc).
  6. Bifoga gärna en skärmbild på hur det ser ut i appen när problemet uppstår.
  7. Vilket Skade-ID har ditt ärende?
För att få hjälp med ditt ärende under tiden som appen inte fungerar för dig ber vi dig att kontakta den avdelning som ärendet gäller via telefon. Här finns våra aktuella telefonnummer och öppettider

Vänliga hälsningar
Euro Accident

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan komma att ses av alla men din e-postadress visas aldrig publikt.