Euro Accidents app
- Ny app förenklar vårdsök i mobilen
- PrivatAccess silver och guld: Hur ansöker jag om ersättning för läkemedel i appen?
- Jag har anmält ett PrivatAccess-ärende via appen, när får jag återkoppling?
- Hur söker jag vård i appen?
- Jag hittar inget alternativ som passar mina symtom/besvär i appen, hur gör jag nu?
- Varför måste jag fylla i formulär både i appen och på Doktor24 när jag skapar ett nytt ärende?
- Hur begär jag ersättning för sjukskrivning från min Olycksfallsförsäkring via appen?
- Hur får jag veta om det blir ett avslag i ett ärende när jag söker vård via Euro Accidents app?
- Varför kan jag inte betala med Swish?
- Det fungerar inte att använda appen. Vad gör jag för att komma vidare?
- Kan man se provsvar i appen?
- Kan jag se mitt försäkringsvillkor i appen?
- Jag har sökt vård via appen men har inte hört något. Hur gör jag?
- Kan jag begära ersättning via Euro Accidents app i ett ärende för min Olycksfallsförsäkring?
- Hur betalar jag självrisk via appen?
- Behöver jag begära återbesök i appen för mitt andra besök hos fysioterapeut?
- Kan jag betala självrisken med Swish fast jag har er app i annan mobil?
- Kan man se ett avslag på ett skadeärende i appen?
- Hur långt tillbaka ser jag ett ärende i appen?
- Mitt barn har fått en remiss. Kan jag se det i appen?
- "Er app för Iphone är fantastiskt bra"
- Hur långt fram ser jag vårdtider i appen om jag behöver omboka min tid?
- Vilka funktioner har jag tillgång till i appen?
- Kan jag söka vård dygnet runt via Euro Accidents app?
- Jag har självrisk i min PrivatAccess. Betalar jag den om jag söker vård hos Doktor24 via er app?
- Kan jag söka vård för mitt barn via Euro Accidents app om vi har Sjukvårdsförsäkring PrivatAccess?
- Jag behöver träffa en psykolog. Kan jag söka vård via appen?
- Kan jag begära ersättning via Euro Accidents app för ett ärende i min Sjukvårdsförsäkring?
- Kan jag be om en telefontid/återbesök med min läkare i Euro Accidents app?
- Kan jag be att få ett recept förnyat via Euro Accidents app?
- Kan jag be om återbesök via Euro Accidents app om jag har PrivatAccess brons?
- Kan jag anmäla ett nytt ärende via Euro Accidents app om jag har PrivatAccess brons?
- Jag har anmält ett ärende via appen till PrivatAccess men blev hänvisad till akuten. Varför?
- Kan jag boka ett återbesök/telefontid för mitt barn i Euro Accidents app?
- Jag har fått ett besök till en digital fysioterapeut via appen, vad händer nu?
- Har fått en remiss via appen. Behöver jag göra något mer?
- Vad händer efter att jag anmält ett ärende via appen i min Sjukvårdsförsäkring?
- Jag har två olika besvär, anmäler jag ett eller två ärenden via appen i min Sjukvårdsförsäkring?
- Kan jag byta min hemadress i appen?
- Mina föräldrar har tecknat en PrivatAccess barn till mig. Kan jag använda appen då?
- Var laddar jag ner Euro Accidents app?
- Varför går det inte att logga in på er app?
- Får jag en faktura hemskickad även om jag betalar självrisken med appen?
- Går det att få ett kvitto på betalning som är gjord via Swish?