Till senaste kommentaren

Får jag en faktura hemskickad även om jag betalar självrisken med appen?

Hej, jag har precis betalat min självrisk via appen. Blev bokad till läkare för en vecka sedan via min sjukvårdsförsäkring. Hur vet jag att det inte också skickas en faktura på självrisken hem till mig? Och om det sker, vad gör jag?

Kommentarer

  • Hejsan!

    Tack för att du hör av dig till Fråga oss!

    Om du väljer att betala självrisken via appen är det bäst att göra det i direkt anslutning till bokningen. Då går det inte ut någon faktura till dig.

    Vi skickar annars en faktura på självrisken till dig efter cirka 10 dagar när bokningen är gjord. Om du har fått hem en pappersfaktura trots att du redan har betalat självrisken via appen kan du bortse från fakturan.

    Ring oss på telefonnummer: 077-440 00 10 (välj knappval 2 och sedan knappval 4) ifall du är osäker på om din betalning har gått fram. Våra öppettider.

    Med vänlig hälsning
    Euro Accident

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan komma att ses av alla men din e-postadress visas aldrig publikt.