Till senaste kommentaren

Jag har sökt vård via appen men har inte hört något. Hur gör jag?

Vi beklagar att det inte har fungerat.

Ring på telefonnummer 0771–10 50 10 för vidare hjälp med vård. På euroaccident.se hittar du våra aktuella öppettider.

Vänd dig till akut offentlig vård om dina besvär är akuta.

Akutvård ingår inte i vår sjukvårdsförsäkring, det vill säga varken i PrivatAccess brons, PrivatAccess silver eller PrivatAccess guld.

Med vänlig hälsning
Euro Accident

Kommentarer

  • Jag sökte vård via appen och blev förflyttad till Doktor24. Där fick jag sedan svar att jag kommer få hjälp via EuroAccident igen. Ska jag bara invänta svar?
    Jessica
  • Hej Jessica,

    Tack för att du använder Euro Accidents app!

    Du behöver inte göra något mer om du fått besked av läkaren hos Doktor 24 att remiss sänts till Euro Accident.

    Remissen skickas till oss för vidare handläggning. Om dina besvär ryms inom försäkringsvillkoret får du en besöksbiljett som du ser i Euro Accidents app. Besöksbiljetten kommer även som en länk via sms och som ett e-postmeddelande. Det kan hända att vi vid behov kontaktar dig på telefon.

    Om du får en besöksbiljett får du tillgång till en specifik vårdgivares tidsbokning och kan själv boka en vårdtid. Du bokar tiden direkt i appen alternativt via länken i sms:et eller i e-postmeddelandet.

    Ring oss på telefonnummer 0771–10 50 10 om du är osäker på om remiss skickats till oss eller om du tycker att återkoppling dröjer.

    På euroaccident.se hittar du våra aktuella öppettider.

    Vänd dig till akut offentlig vård om dina besvär är akuta.

    Akutvård ingår inte i vår sjukvårdsförsäkring, det vill säga varken i PrivatAccess brons, PrivatAccess silver eller PrivatAccess guld.

    Med vänlig hälsning
    Anna

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan komma att ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.