Jag har fått en länk från Assently i appen, har det något med mitt nya ärende hos er att göra?
En fullmaktsförfrågan skickas ut automatiskt till dig som kund när ett ärende startas i din Sjukvårdsförsäkring PrivatAccess. Vi använder oss av Assently som är ett företag som levererar digitala lösningar för elektronisk signering och identifiering. Du får fullmakten på:
Du har 7 dagar på dig att signera fullmakten. Utan en signerad fullmakt har vi begränsade möjligheter att hjälpa till vidare i ärendet.
Vi behöver fullmakten när vi ska begära in journaler eller om vi behöver uppgifter från tidigare försäkringsbolag, men även för att kunna hantera och skadereglera medicinsk informationen som kan inkomma till oss.
- e-post
- sms
- och i appen
Du har 7 dagar på dig att signera fullmakten. Utan en signerad fullmakt har vi begränsade möjligheter att hjälpa till vidare i ärendet.
Vi behöver fullmakten när vi ska begära in journaler eller om vi behöver uppgifter från tidigare försäkringsbolag, men även för att kunna hantera och skadereglera medicinsk informationen som kan inkomma till oss.
Följ inlägget
0
följare
jag fick sms och email, men ingenting till appen. Jag kunde inte signera på dator, och nu fungerar sms inte heller. Hur skall jag ge fullmakt?
Tack för att du kontaktar Fråga oss!
Fullmakten signeras i telefonen och med hjälp av Mobilt BankID. Har du problem med att signera den, vänligen öppna länken i en annan webbläsare. Kvarstår dina problem efter det, vänligen ring oss på 0771-10 50 14. Våra öppettider.
Vänliga hälsningar,