Välkommen till Fråga oss!
Det här är ett forum för allmänna frågor och inläggen kan bli publicerade. Ring eller skicka ett e-postmeddelande istället om det är en personlig fråga.
Kontaktuppgifter till Euro Accident
I forumet kan du se svaren på de vanligaste frågorna som kommer in till oss. Ställ gärna en egen fråga om du inte hittar det du söker.
Vi på Euro Accident vill bidra till en trygg och frisk värld. Vårt fokus ligger på att erbjuda försäkringar i toppklass som bidrar till att företag har trygga och friska medarbetare som kan arbeta och må bra medan de gör det.
När medarbetarna mår bra går företaget bra. Vi kallar det Hållbara medarbetare. Den finaste och mest värdefulla tillgången ett företag kan ha.
Våra kunder är företag som tecknar våra olika försäkringar för sina medarbetare genom försäkringsförmedlare och partners.
Om du inte redan har en etablerad kontakt med en förmedlare så kan du hitta en på hemsidan för förmedlarnas branschorganisation SFM
Se gärna filmen om Euro Accident.
Tack för din fråga.
Remissen skickas till Euro Accidents Medicinska Kundcenter.
En sjuksköterska kommer att ta kontakt med dig efterhand som remissen tas om hand. Alternativt får du en besöksbiljett som sms och e-postmeddelande.
Om du får en besöksbiljett får du tillgång till en specifik vårdgivares tidsbokning och kan själv boka en vårdtid.
Det går även bra att boka en tid i vår app om du får en besöksbiljett.
Bästa hälsningar från