Till senaste kommentaren

Jag kan inte längre se mitt ärende i appen. Hur gör jag för att begära ersättning?

Just nu kan du ha problem att begära ersättning i vår app eftersom vissa ärenden inte visas på ett korrekt sätt. Vi beklagar att det inte fungerar och arbetar på att lösa problemet så fort som möjligt.

På grund av att det är semestertider kan det ta lite extra tid innan vi kan lösa problemet, vi ber om överseende med det.

Om du vill begära ersättning för din Sjukvårdsförsäkring PrivatAccess kan du istället kontakta oss på telefonnummer: 0771–10 50 14.

Om det gäller någon annan försäkring är du välkommen att ringa till vår Kundservice så hjälper vi dig att komma rätt. Telefonnumret är: 077–440 00 10.

På euroaccident.se hittar du våra aktuella öppettider.
Sofie Skadereglering

Kommentarer

  • Problemet kvarstår och våra tekniker arbetar för fullt med att hitta en lösning. 

    Vi ber om ursäkt för det inträffade och hänvisar fortsatt till telefonnumret 0771-10 50 14 för ersättning för ärenden inom Sjukvårdsförsäkringen PrivatAccess alternativt till Kundservice på: 077-440 00 10 för övriga försäkringar.
    Euro Accident

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan komma att ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.