Till senaste kommentaren

Undvik telefonkö! Behöver du ett återbesök kan du använda vår app!

I de flesta fall kan du be om återbesök via Euro Accidents app. Gör så här:

  1. Tryck på Be om återbesök. Välj det aktuella ärendet. Klicka på Återbesök.
  2. Skriv anledningen till det önskade återbesöket i fritextrutan. Tryck på Nästa.
  3. Bekräfta. Tryck på Skicka.
  4. Invänta återkoppling.
Har du en konverterad försäkring (bytt från ett annat försäkringsbolag) behöver det första besöket vara bokat av Euro Accident för att du ska kunna boka ett återbesök via vår app. Ring annars på telefonnummer: 0771–10 50 10 för bokning av återbesök. På euroaccident.se hittar du våra aktuella öppettider..

Bästa hälsningar
Euro Accident

Kommentarer

  • Tänk på att du även kan få ett recept förnyat via Euro Accidents app om du har Sjukvårdsförsäkringen PrivatAccess!

    Gör så här:
    1. Tryck på Be om återbesök. Välj det aktuella ärendet. Klicka på Återbesök.
    2. Skriv i fritextrutan att du vill förnya ett recept. Ange läkemedlets namn och styrka. Skriv gärna om du önskar ett återbesök eller enbart receptförnyelse.Tryck på Nästa.
    3. Invänta återkoppling.
    Tips! Genom att logga in på apoteket.se kan du kontrollera om receptet har förnyats.
    Helene Kundservice
  • I appen saknas valet "Be om återbesök", då jag istället förra veckan angav "Nytt ärende" slussades jag vidare till E vård besök men blev inte kontaktad. Har nu försökt komma i kontakt med er igen, legitimerar mig med bankid  och därefter parkerats utan väntsignal. Förnyat försök att ringa in, valde då att inte ange personnummer och placerats i telefonkö med köplats 37 kl 10.40, nu 11:28 fortsatt i telefonkö men får inte längre ngn info om plats i kön, utslängd??

    Tacksam för en återbesökstid till Handspecialisten i Gbg och denna gång till läkare. Mitt vänstra pekfinger är fortsatt inflammerat, värker och knäpper. Ta kontakt via mail så sänder jag mitt telefonnummer.
  • Hej Åsa,

    Tack för att du hör av dig. Jag beklagar verkligen att du inte kan begära återbesök via appen.

    Du blir framkopplad även om du inte angav ditt personnummer när du ringde.

    Jag ska undersöka vad som har hänt och återkomma till dig.

    Med vänlig hälsning
    Helene Kundservice
  • Hej igen Åsa,

    Jag har nu pratat med den som är ansvarig. Just nu har vi tekniska problem med telefonin som kan medföra att man trillar ur telefonkön. Vi ber jättemycket om ursäkt för det! Felsökning pågår på bred front.

    När det gäller att be om återbesök i appen så ska det vara möjligt enligt instruktionen i ovan tidigare inlägg. Ring på telefonnummer 0771–10 50 14 för vidare hjälp med appen. Det är mycket sällan kö till det telefonnumret. Avdelningen har öppet till klockan 15 idag.

    Bästa hälsningar
    Helene Kundservice
  • Hej igen Åsa,

    Jag hoppas du fick hjälp med appen via telefonnumret 0771-10 50 14.

    Jag beklagar att du har fortsatta besvär med ditt finger. Tveka inte att söka akut offentlig vård om besvären är akuta.

    Vänligen
    Helene Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan komma att ses av alla men din e-postadress visas aldrig publikt.