Till senaste kommentaren

Varför funkar det inte att boka vård i appen?

Jag har nu upprepade gånger försökt boka vård i appen. Varför går det inte?



Kommentarer

  • Hej Claes!

    Tack för din fråga.

    Det går endast att boka vård genom appen om du har fått en besöksbiljett.

    Önskar du digital vård kan du ta kontakt med vår E-vårdtjänst via appen.

    Önskar du istället ett fysiskt läkarbesök och inte har en besöksbiljett så måste du ringa Euro Accidents Medicinska Kundcenter på telefonnummer: 0771 - 10 50 10.

    Det är öppet helgfri måndag – torsdag 8.00–16.30 samt helgfri fredag 8.00–16.00.

    Om du har fler frågor är du varmt välkommen att kontakta oss igen.
    Helene Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan komma att ses av alla men din e-postadress visas aldrig publikt.