Till senaste kommentaren

Det fungerar inte att skicka in ett foto på ett kvitto. Vad gör jag?

Fungerar inte att skicka in ett foto på ett kvitto, blir då bara utkastad. Vad gör jag?

Kommentarer

  • Hej Irene,

    Jag beklagar att det inte fungerar.

    Till att börja med ber jag dig att starta om din telefon samt uppdatera/ominstallera appen.

    Om det fortfarande inte funkar är jag tacksam om du har möjlighet att svara på detta formulär. Det ger oss den information vi behöver för att vi ska kunna felsöka appen och åtgärda eventuella fel.
    1. Vilken enhet och modell använder du? (iPhone12, Samsung S10 etc).
    2. Vilket operativsystem är installerat på telefonen? (iOS, kan även kallas programversion som finns under inställningar. Tex 14.4.2 på iPhone). 
    3. Har du startat om din smartphone under senaste veckan?
    4. Vilken appversion är nerladdad/installerad? Information finns i mobilappen under ”Se min profil” och sen Version.
    5. Beskriv händelseförlopp stegvis (1, jag tryckte på betala självrisk i huvudmenyn, 2. Jag valde betala etc).
    6. Bifoga gärna en skärmbild på hur det ser ut i appen när problemet uppstår.
    För att få hjälp med ditt ärende under tiden som appen inte fungerar för dig, ber vi dig att kontakta den avdelning som ärendet gäller via telefon. Här finns våra aktuella telefonnummer och öppettider

    Vänliga hälsningar
    Helene Kundservice
    (Uppdaterad )
  • Kan jag skicka kvitton som pdf via email till er för istället för via app?

    Anka
  • Hej,

    Tack för din fråga!

    Det går bra att maila in dina kvitton till oss också. Du mailar det då till privataccess@euroaccident.com.

    Har du fler frågor gällande ersättning, vänligen ring oss på 0771-10 50 14.

    Vänliga hälsningar,
    Jacob Skadereglering

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan komma att ses av alla men din e-postadress visas aldrig publikt.