Till senaste kommentaren

Vem kan jag kontakta om jag har problem med appen?

Hej!
Jag har problem med appen som är kopplad till sjukvårdsförsäkringen. Vem kan jag ringa eller maila?

Mvh Andrew

Kommentarer

  • Hej Andrew,

    Uppdatera appen för att säkerställa att du har den senaste versionen. Prova därefter igen.

    Om det fortfarande inte fungerar efter uppdateringen går det bra att kontakta vår support genom att skicka ett meddelande till vår appsupport.

    Med vänlig hälsning
    Karin Medicinskt Kundcenter
  • Jag skulle väldigt gärna vilja prata en person i telefon för mitt problem passar inte in i er mall. Hur kan jag komma i kontakt med hjälp via telefon?
  • Hejsan!

    Tack för att du hör av dig till Fråga oss!

    Ring 0771–10 50 10. Du får då prata med en sjuksköterska på vårt Medicinska kundcenter. Dit kan man vända sig om man har en sjukvårdsförsäkring hos oss.

    Telefonlinjen är öppen måndag till torsdag 8.00–16.30 och fredag 8.00–16.00.

    I samband med helgdag kan vi ha avvikande öppettider. På euroaccident.se hittar du våra aktuella öppettider.

    Vänd dig till akut offentlig vård om dina besvär är akuta.

    Akutvård ingår inte i vår sjukvårdsförsäkring, det vill säga varken i PrivatAccess brons, PrivatAccess silver eller PrivatAccess guld.

    Med vänlig hälsning

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan komma att ses av alla men din e-postadress visas aldrig publikt.