Till senaste kommentaren

Varför går det inte att logga in på er app?

Hej, jag har precis börjat ett nytt arbete och har fått reda på att jag har en sjukvårdsförsäkring. Jag har försökt att logga in på er app för att boka vård. Men det fungerar inte. Vad är det som felar?

Kommentarer

  • Hejsan!

    Tack för din fråga. Vi beklagar att inloggningen inte fungerar för din del.

    Orsaken till att du inte kan logga in på Euro Accidents app kan vara att du har en helt ny försäkring. All nödvändig information har kanske inte kommit in i vårt system ännu, och det kan ta ett par veckor.

    Ring oss på telefonnummer 0771–10 50 10 för vidare hjälp med ditt ärende. Våra öppettider.

    Bästa hälsningar
    Helene Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan komma att ses av alla men din e-postadress visas aldrig publikt.