Alla inlägg
- Förlossningsskador?
- Kan inte betala med Swish
- Det fungerar inte att använda appen. Vad gör jag?
- Vad kostar en fortsättningsförsäkring?
- Hur anmäler jag dödsfall till en Livförsäkring?
- Kan jag få ersättning för mitt ärr?
- Hur gör jag för att få ersättning i ett pågående ärende för min Olycksfallsförsäkring?
- Hur ska jag veta vilket avtal som är mest fördelaktigt för mig?
- Vilken förmedlare ska jag kontakta för att teckna en försäkring hos er? Har ni ett telefonnummer?
- Kan jag få ersättning för resor till och från vård i min Sjuk- och olycksfallsförsäkring?
- Kan jag begära ersättning via Euro Accidents app i ett ärende för min Olycksfallsförsäkring?
- Ingår det diagnosersättning i Sjuk- och olycksfallsförsäkringen?
- Kan jag söka vård om jag har PlanSjuk-ITP?
- Ingår ersättning för ärr efter en operation som jag fått genom försäkringen?
- Vilka skatteregler gäller för era försäkringar?
- Gäller Sjuk- och Olycksfallsförsäkringen utomlands?
- Kan jag få ersättning för resa till vårdgivare som ligger 10 mil bort?
- Vad kan man få hjälp med om man har Sjukförsäkringen PlanSjuk?
- Life insurance and health insurance
- Hur långt fram ser jag vårdtider i appen om jag behöver omboka min tid?
- Anmäler jag två ärenden gällande PrivatAccess i appen om jag har två olika besvär?
- När ska man anmäla ett ärende till ComeBack?
- Jag anmälde ett ärende i appen men har inte hört något, hur gör jag nu?
- Vem ringer jag för att få en tid till en psykiatriker om jag har PrivatAccess?
- Kan jag anmäla ett nytt ärende via appen om jag vill träffa en psykolog?
- Har bytt försäkringsbolag till Euro Accident, vad händer med mina pågående ärenden?
- Kan jag söka vård via er app?
- Vart ringer jag för att boka vård?
- Kan jag själv boka en tid direkt till sjukgymnast eller läkare om jag har PrivatAccess?
- Hur gör jag för att anmäla ett olycksfall?
- Jag har inget Bank-ID. Kan jag få hjälp ändå när jag ringer till er?
- Hur går det till när jag som kund ska identifiera mig med Mobilt Bank-ID?
- Hör Euro Accidents skadereglerare när en kund signerar med Mobilt Bank-ID under pågående samtal?
- Blir jag erbjuden callback även om jag inte identifierar mig med Mobilt Bank-ID i telefonkön?
- Blir jag framkopplad även om jag inte identifierar mig med Mobilt Bank-ID i telefonkön?
- Behöver man identifiera sig med Bank-ID när man ringer till Euro Accident?
- Gäller Olycksfallsförsäkringen vid klättring inomhus?
- Har sökt vård via appen men har inte hört något. Hur gör jag?
- Hur långt tillbaka kan jag begära ersättning för utlägg?
- Är det inte billigare att teckna en försäkring direkt med er?
- När kan jag anmäla till ComeBack?
- Kostar era försäkringar olika hos olika försäkringsförmedlare?
- Vad är en försäkringsförmedlare?
- Har ni en sammanställning av skatteregler för Euro Accidents försäkringar?
- Vad menar ni med att min Olycksfallsförsäkring avviker från er norm?
- Kan man se provsvar i appen?
- Har ni också undantag för covid-19 och postcovid i er sjukvårdsförsäkring?
- Kan jag fylla i hälsodeklarationen på nätet?
- Varför kan jag inte köpa försäkring direkt hos er, vill inte ha några mellanhänder
- "Vi har en medarbetare som inte mår så bra"