OBS! Byt till vår nya app om du använder en tidigare version!
För att du ska kunna se dina försäkringar och tidigare ärenden i vår app behöver du ha vår senaste version. Via den här länken till vår hemsida hittar du samlad information om vår app.
Sjukförsäkring PlanSjuk och Premiebefrielseförsäkring: Fördröjd handläggning
På grund av högt inflöde av ärenden till vår Sjukförsäkring PlanSjuk och Premiebefrielseförsäkringen har vi fördröjda handläggningstider, men vi gör vårt yttersta för att hantera alla ärenden så skyndsamt som möjligt.
Registrerade anmälningar kan följas via Euro Accidents app. Där kan man se kommande utbetalningar, skicka in kompletteringar eller nya underlag samt friskanmäla sig när det väl blir dags.
Ring oss på telefonnummer 077-440 00 10 (knappval 3 och sedan knappval 2) för vidare hjälp om du skickat in en anmälan som inte blivit registrerad ännu eller har någon annan fråga. Våra öppettider.
In English
- Welcome to Ask Us! Here you will find the answers to common questions. Feel free to ask... 22 kommentarer
- Switch to our new app if you are using an earlier version!
- Am I covered only in Sweden? 8 kommentarer
- Will I be reimbursed for visits public healthcare centers if I have PrivatAccess? 2 kommentarer
Euro Accidents app
- OBS!!! Byt till vår nya app om du använder en tidigare version! 2 kommentarer
- När utbetalas ersättning från min Sjukförsäkring PlanSjuk? 1 kommentar
- Varför måste jag fylla i formulär både i appen och på Doktor24 när jag skapar ett nytt ärende? 1 kommentar
- Ny app förenklar vårdsök i mobilen
Köpa försäkring
- Kan jag teckna en sjukvårdsförsäkring även om jag har ADHD? 11 kommentarer
- Jag har en Fortsättningsförsäkring, hur går jag tillväga för att medförsäkra min fru? 1 kommentar
- Vad kostar en sjukvårdsförsäkring? 1 kommentar
- Går det att få en försäkring utan svenskt personnummer? 1 kommentar
Frågor om vård
- När är ni klara med min remiss? 1 kommentar
- Kan jag få fysiska besök hos psykolog inom samtalsstödet? 6 kommentarer
- Är det farligt att röntga sig? Förklara skillnaden på röntgen, MR, DT och ultraljud! 8 kommentarer
- Kan jag få hjälp genom sjukvårdsförsäkringen för ADD/ADHD? 1 kommentar
Frågor om ersättning
- Hur anmäler jag att jag är sjukskriven för att få ersättning?
- Varför har ersättningsbeloppen i min Sjukförsäkring PlanSjuk sänkts? 1 kommentar
- Kan jag får ersättning för liftkort vid olycksfallsskada? 1 kommentar
- Måste den som är sjuk hålla reda på när ersättning ska sökas? 3 kommentarer
Frågor om min försäkring
- Erbjuder Euro Accident livsstilsprogram? 1 kommentar
- Finns det några krav på hur mycket jag måste arbeta i mitt företag för att försäkringarna ska gälla? 5 kommentarer
- Jag har fått en länk på sms från Assently. Vad gäller det? 6 kommentarer
- Ingår familjemedlemmar i sjukvårdsförsäkringen PrivatAccess silver? 7 kommentarer
Identifiering med Mobilt BankID
- Blir jag framkopplad även om jag inte identifierar mig med Mobilt BankID i telefonkön?
- Blir jag erbjuden callback även om jag inte identifierar mig med Mobilt BankID i telefonkön?
- Hör Euro Accidents skadereglerare när en kund signerar med Mobilt BankID under pågående samtal?
- Behöver man identifiera sig med Mobilt BankID när man ringer till Euro Accident?
Mest diskuterat
- Welcome to Ask Us! Here you will find the answers to common questions. Feel free to ask... 22 kommentarer
- Vad innebär tolv månaders karens i min sjukvårdsförsäkring? 7 kommentarer
- Jag har sökt vård via appen men har inte hört något. Hur gör jag? 10 kommentarer
- Kan ni förklara er prishöjning? 7 kommentarer